آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

23 ماهگی

1391/10/15 6:49
نویسنده : مامان آرتین
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من 23 ماهه شدم وشمارش معکوس برای تولد 2 سالگی کلید خورد.من دیگه بزرگ شدم به خوبی معنی حرفهای مامانی بابای می فهمم تلفن خیلی دوست دارم تا زنگ می خوره بدوبدو میرم گوشی برمی دارم حرف می زنم با مامانی خاله نسرین حسابی گرم صحبت می شم.خودم به تنهای از پله ها بالا پایین میرم.عاشق ارگ زدنم و معلم عروسکهام شدم.راستی تو شهرما برف اومد مامانیم تندی من لباس پوشاند برد تو حیاط عکس گرفتن 

ارتین در حال پرش

ارتین

 

ارتین

ارتین در حال صحبت با بابای

ارتین

ارتین با عروسکهاش

ارتین

 

ارتین

ارتین در حال تعلیم موسیقی

ارتین

ارتین در اولین روز برفی زمستان

ارتین

 

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

zahra
12 دی 91 13:33
kheili delam barat tanggg shoode goolam zood biyaid hamedan