آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

شب یلدا91

1391/10/11 6:50
نویسنده : مامان آرتین
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

متن های زیبا شب یلدا آذر ماه 91

به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی
اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی
پیشاپیش یلدات مبارک ارتین جون

سلام امشب شب یلدا بود این دومین یلدا زندگی من هست مامانی بابای کلی خوردنی برای امشب خریدن وبرای من 2تا لباس قشنگ خریدن که من سر سفره یلدا بپوشم راستی مامانی برای اولین بار کیک پخت خودش راضی نبود ولی بابای گفت برای اولین بار خوب شده من امشب هنر نمایی کردم و اورگ زدم مرسی بابای مرسی مامانیماچماچماچ..................................ماچماچماچ

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mahdi
4 دی 91 13:58
آرتین سلام دوست دارم عزیزم دلم برات تنگ شده بود امروز رفتم توی وب و عکسها تو نگاه کردم.
sahel
9 دی 91 16:14
yaldat mobarak azizam yaldaye 100salgit ishala khoshgelam
zahra
12 دی 91 13:26
artiiin jooon kheili axat khoooshgele zanamo mersiii ke gozashtiiid mamanam ham kheili khoshesh omad vaghean ghashang booood
آرش
12 دی 91 15:33
سلام عشقم خوبی میخوامت اون همه خوراکیو تنها نخوری واسه منم نگه دار بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس