آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

اربعین حسینی

1391/10/15 19:29
نویسنده : مامان آرتین
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز اربعین بود وتعطیل رسمی ولی بابای من مجبور بود بر سرکار و من مامانی بازم تنها بودیم دیروز ما غذای نذری خوردیم خیلی خوشمزه بود راستی دیروز جواب نتایج کنکور امد بابای من قبول شد فوق لیسانس من مامانی خیلی خوشحال شدیم و مامانی یک کیک خوشمزه پخت از اونجا که خیلی خوشمزه بود من خواستم برای خودم تو کمدم قایمش کنم که مامانی مچ من گرفت .

 

ارتین

آرتین در حال پنهان کردن کیک

ارتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساجده
15 دی 91 11:22
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید