آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

پایان سال تحصیلی 97

1397/5/2 8:41
نویسنده : مامان آرتین
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سال تحصیلی به پایان رسید مدرسه برای ما در روز 25 اردیبهشت جشن الفبا گرفت و به همه بچه ها هدیه داد کارنامه دو هفته بعد دادن از طرف اداره بابایم چون شاگرد ممتاز شدم به من هدیه می دهند

جشن الفبا97

عکس پایان دوره کلاس اول

کارنامه کلاس اول

هدیه مدرسه

تعطیلات تابستانی  من از خرداد شروع شد ما در خرداد به محلات رفتیم که  هوای خیلی خوب داشت و خنک بود

به سرچشمه و باغ گل .....رفتیم و چند گلدان گل خریدیم

سرچشمه

مجتمع تفریحی نور

باغ گل

بخاطر امتحان مامانی ما تا 4 تیر جای نرفتیم وقتی مامانی برای امتحان رفته بود من و بابایی به پارک نزدیک دانشگاه مامانی رفتیم و من حسابی بازی کردم

آخر هفته رفتیم خونه مامان بزرگ (20ماهگرد آرشان)

من در تابستان به کلاس زبان و فوتبال و شنا میرم باشروع جام جهانی من هم به فوتبال علاقمند شدم و دایی رضا برای من بخاطر شاگرد اولی لباس دروازه بانی خرید

تیم فوتبال(دروازه بان سبز پوش آرتین خان هستند)

ت

توپ جام جهانی 2018

من خیلی به فضا علاقمند شدم مامانی قرار برای من تلسکوپ بخره برای کادو شاگرد اولیم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 مرداد 97 13:32
افرین پسر خوبتشویق