آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تابستان وپاییز97

1397/9/24 16:20
نویسنده : مامان آرتین
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دیگه تنبل شده و خیلی وقت به وبلاگ من سر نزده کلی اتفاق افتاده اولین تولد 2 سالگی آرشان بود که خیلی خوش گدشت

من مامانی وبابایی تو فصل تابستان کلاس شنا می رفتیم ولی وقتی بابای تو کلاس آموزش شنا بود موقع شنا روی پاش کشیدگی میشه و پاش دچار موتر ک و کشیدگی تاندون میش و 3 هفته پاش تو گچ بود قبل از شکستگی پاش تولد پرند بود که ما عصر شنبه رفتیم شهرمون  

توی شهریور مانتوانستیم جای بریم چون پای بابای تو گچ بود همه خرید و کارهای درمان بابای مامانی انجام می داد

​​​​​​تا اینکه 24 شهریور پای بابای از گچ باز کردیم و بابای راحت شد 

امسال من به کلاس دوم دبستان میروم همه خریدها مدرسه با مامانی و بابای انجام دادیم و روز اول مهر رفتیم مدرسه امسال معلم ما آقا معلم هست و خیلی مرد مهربان و خوبی هست من خیلی دوستش دارم  

توی فصل مهر ما رفتیم تهران بخاطر دانشگاه مامانی تا با استاد صحبت کنه که سر کلاس نره فقط برای میان ترم و امتحان پایان ترم بره  روز دوشنبه رفتیم خونه خاله سمیرا شب با خاله رفتیم دربند 

بخاطر محرم وصفر تولد نیکان با تاخیر انجام شد توی ماه آذر اول تولد نیکان بعد دایی رضا و بعد صدرا و آراد بود که خیلی خوش گذشت

​​​​​

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)