آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

امتحان زبان اینگلیسی ترم 4

1393/11/7 12:45
نویسنده : مامان آرتین
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترم 4 زبان اینگلیسی من تمام شد ومن امتحان این ترم با موفقیت پشت سر گذاشتم شروع ترم 5 بخاطر سرد بودن هوا وچون بعضی از بچه ها پیش دبستانی بودن و صبح نمی تونستن بیان و عصرهاهم هوا خیلی سرد می شه قرار ترم بعد از بهار شروع بشه ولی مامانی برای اینکه من توی این مدت فراموش نکنم روزی 1 ساعت با من زبان کار می کنه  تازه تو خونه بامن انگلیس صحبت می کنه  من اول می خندم وقتی جدی بودن مامانی می بینم گوش می دهم

امروز قرار بریم برای تولد من هدیه بخرن هنوز مامانی بابایی نمی دون چی بخرن بابایی می خواست برام تبلت بخره اما مامانی اجازه نداد چون میگه برای بچه ها ضرر داره 

ولی قول داده روزی نیم ساعت اجازه بده با گوشی خودش بازی کنم 

حالا نمی دونم چی بخرن شاید پولش تو حساب برام بریزند یا برام سکه طلا بگیرن  مامانی میگه طلا سرمایه برای آینده می شه حالا تا ببینیم چی می خرن در هر صورت مرسی مامانی مرسی باباییقلبماچقلب

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)