آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تولد 4 سالگی

1393/11/5 12:33
نویسنده : مامان آرتین
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هفته پیش  امتحانات بابایی تموم شد ما هم اخر هفته رفتیم خونه مامان بزرگ . روز پنجشنبه من مامانی بابایی و صدرا رفتیم مغازه دایی ها منم یک لباس خوشگل گرفتم

آرتین و صدرا

 

بعد شب همراه مامان بزرگ خاله ها دایی ها رفتیم مراسم شب هفت پدر همسر دایی مهدی موفع برگشت من چون حسابی شیطنت کردم خوابم برد

روز جمعه هم فوتبال ایران با عراق بود که ایران شکست خورد که  همگی ناراحت شدیم ما هم شب برگشتیم خونمون چون بابایی باید می رفت سرکار

امسال تولد من با تاخیر برگزار می شه آخه هم پای مامانی هنوز خوب نشده درد می کنه و به توصیه دکتر فعلا باید استراحت کنه از طرفی همسر دایی

عزا دار و درست نیست ما جشن بگیریم ولی قرار شده بود چشن 3 نفره بگیریم اگه تغیر نکنه

من دیگه تخت خودم دوست ندارم و عاشق تخت مامانی بابایی هستم چون بزرگ حسابی روش بالا پایین می پرم

 

 

 

من مدتی عاشق نی نی شدم و تا نی نی میبینم به مامانی نشان میدم و یک عروسک دارم که باهاش بازی می کنمآرام

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
5 بهمن 93 16:41
تولدت مبارک عزیزم خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس نی نی سایت شرکت کرده نزدیک 50 تا رقیب داره اگه دوست داشتی بهش رای بده اینم لینکش ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397