آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

جشن تولد 4 سالگی

1393/11/12 22:50
نویسنده : مامان آرتین
993 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   این هفته ما بازم رفتیم شهر خودمون گفته بودم تولد من با تاخیر برگزار میشه ولی تولد کوچولوی مامانی و بابایی برای من امسال  توی خونه پدر بابایی گرفتن شب جمعه بابایی از بیرون غذا و یک کیک کوچولو خرید و بعد رفتیم خونه بابابزرگ و یک جشن کوچولو گرفتیم

کیک تولد آرتین

آرتین و کیک تولدش

 

ساعت 00:05  رور 10 بهمن لحظه تولد آرتین خان

روز بعد عصر رفتیم شهر بازی من حسابی بازی کردم و با پولی که مامان بابایی به من کادو داده بود مامانی برای من ماشین اسباب بازی خرید

آرتین در شهر بازی

هدیه تولد

وقتی اونجا بودیم بارون میامد من مامانی هم عاشق بارون .زیر بارون قدم زدیم

 

راستی این کلاه زرد خوشگل رو مامان صدرا برای من روز جشن آراد خرید مامانی یادش رفته بود بگه

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)