آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

کباب درست کردن بابایی

1393/6/1 6:58
نویسنده : مامان آرتین
730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی قول داده بود برای روز جمعه برای ما کباب درست کنه چون روز جمعه تا  ساعت12 سر کار بود از شب قبل مواد آماده کرده تو یخچال گذاشته بود تا اومد فقط منقل روشن کنه و کبابها بپزه

منم به بابایی تو روشن کردن منقل کمک کردم

 

چون حسابی گرسنه بودیم دیگه به مامانی فرصت عکس گرفتن ندادیم و سریع غذا خوردیم..

 

من مامانی داشتیم آلبوم عکس نگاه می کردبم که من  عکس نی نی دیدم چون شبیه من بود از مامانی خواستم عکس بزنه روی کمدم که مامانی عکس زد ولی گفت این تو نیستی عکس بابایی .

عکس قدیمی ولی مامانی دوست داشت عکس تو وب من قرار بده

عکس بابایی

مامانی این عکس خیلی دوست داره

موقعی که تو پارک بودیم

 

این عکس مهسا جون تو وایبر برای مامانی فرستاده

من و دایی تو خونه مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)