آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

آرتین استقلالی

1392/6/11 11:02
نویسنده : مامان آرتین
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما هفته پیش رفتیم پیش مامانی(مامان مامانم) تا چند روز تعطیلات پدرجون پیش اونها باشیم راستی قرار من دیگه به بابای بگم پدر جون مامانی اصرار داره منم قول دادم که بگم اونجا که بودیم خونه مامانی کلی خوش گذشت کلی با خاله دایی بازی کردم هر شب پدر جون میبرد پارک ساعتهای 2 برمی گشتیم خونه .دایی رضا چون طرفدار تیم استقلال برام یک نوشابه تبلیغاتی استقلال رو خرید برای صدرا قرمز چون صدرا پرسپولیسی.عصر جمعه رفتیم رستوران پدر خوب برامون شام خرید

آرتین در رستوران پدرخوب

 

 

ارتین

 

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا جون
12 شهریور 92 22:43
سلام جوجوي من بيرون خوش گذشت خودم پرسپوليبست مي كنم يه لباس قرمز مي خرم بشي پرسپوليسي عشقم
مهسا جون
13 شهریور 92 19:18
سلام عزيزم شنيدم قررار شده بياين همدان اين قدر خوش حال شدم اخه دلم واست خيلي خيلي .................. تنگ شده از دور هميشه خدا رو شكر مي كنم واسه پسر خالي خوبي كه بهم داده