آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

آشپزی مامانی

1392/6/3 11:40
نویسنده : مامان آرتین
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عصر که میشه من از مامانی می خواهم که برام کیک درست کنه مامانی تا من می گم بدو درست می کنه تا شاید من کمی بخورم اخی فقط دوست داره من غذا بخورم من دستپخت مامانی دوست دارم ولی کلا کم خوراکم که مامانی اصلا دوست نداره راستی کیک من تزئین کردم قشنگ شده

نقاشی آرتین روی کیک

کیک درخواستی

آرتین همه کیکها کیک تولد میدونه

ارتین

جوجه شدن آرتین

ارتین

بازی کردن با کیک بجای خوردن کیک

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا جون
3 شهریور 92 18:48
سلم عشقم چه لباس نازي پوشيدي مهسا قربون جوجو شدنت بشه كيكم خيتي قشنگ نقاشي كردي ازراه دور [
sahel
3 شهریور 92 20:32
khili khili nazi azize khale delam vasat tang shode khiliiiiiii