آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

آرتین وکولی مهدش

1392/6/25 13:10
نویسنده : مامان آرتین
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من قرار از مهرماه به مهد کودک برم گفته بودم مامانی (مامان مامانم ) یک کولی برام خریده قرار با اون به مهد برم خدا کنه من ثبت نام کنن آخه مهد پیش خونمون 3 ساله ها ثبت نام می کنه من هنوز 3 ساله نشدم

کولی آرتین هدیه مامان مامانم

آرتین

 

ارتین

آرتین ناناز

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

موتور جدید

ارتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا جون
26 شهریور 92 19:31
سلامگل پسر چي كار مي كني مي خواي بري مهد به سلامتي كيفتم مثل خودت نازه[گل
amir
17 مهر 92 17:22
سلام آرتین جون سه چرخت خیلی قشنگه بارکت باشه قول بده زود بیای همدان بای بای