آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تولد مهسا جون

1392/4/4 15:11
نویسنده : مامان آرتین
5,483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز 26 خرداد تولد مهسا دختر خاله ام بود که اخر هفته براش جشن گرفتن ما هم عصر چهارشنبه رفتیم تا در جشن مهسا شرکت کنیم خیلی خوش گذشت من با صدرا کلی بازی کردم روز جمعه سالگردکوچیک برای پدر جون گرفتیم و یک نهار خوشمزه به خیر پدر جون خوردیم خدا رحمتش کنه و عصر جمعه برگشتیم خونمون راستی مامانی(مامان مامانم) یک کولی و خاله ساحلم برام یک وسیله خوشگل خرید که مامانی بهم نمیده می گه هم جا رنگی می کنی. راستی مهسا 18 ساله شد

میز عصرانه تولد

تولد مهسا

 

میز تولد

آرتین وصدرا

آرتین و صدرا

 

آرتین و صدرا

کیک تولد مهسا

کیک تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

sahel
4 تیر 92 16:52
hamishe khosh bashi azizam
amir
12 تیر 92 13:03
سلام خوبی شاید این پیام برات دوبار بیاد خلاصه ببخشید دلم برات خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی تنگ شده کی میای همدان؟ خوب دیگه کاری نداری

خدا حافظ









مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 14:15
سلام دوست خوبم تووبلاگمون ختم بزرگ به مناسبت این ماه برگزارکردیم خوشحال میشم شماهم یک جزانتخاب منیدتا دراین ختم بزرگ وثوابش شریک بشین اگه جوابتون مثبته پس به وبلاگم بیایدتا جزموردنظروبه نامتون ثبت کنم منتظرتونم
مهسا جون
4 مرداد 92 0:15