آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

رمضان92

1392/4/19 19:00
نویسنده : مامان آرتین
312 بازدید
اشتراک گذاری

 ماه مهمانی خدا مبارک

سلام امروز اولین روز ماه رمضان است این سومین رمضان زندگی من است هفته پیش چهارشنبه ما رفتیم شهرمون اخه تو ماه رمضان سفر زیاد نمی شه رفت من اریشگاه رفتم موهام کوتاه کردم مامانی (مامان مامانم )برام یک تی شرت خوشگل خرید مامانی خیلی خوبهماچ منم خیلی دوست داره منم دوسش دارم دستش درد نکنه مرسی مامان جون. یک کفش خوشگلم مامانی بابای برام از اونجا خریدن به قول خودم مشی مامانی بابای دوشت دارمماچماچ

تی شرت هدیه مامانی(مامان مامانم)

ارتین 

خرید آرتین

ارتین 

کفش آرتین

ارتین 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

zahra
10 مرداد 92 15:28
salam agha khoshgele koli delam barat tang shodeeeeeeeeee bozorg shodiya azizam doset daram