آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

باشگاه رفتن آرتین

1392/3/23 13:14
نویسنده : مامان آرتین
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلا من چندروزی با مامانی میرم باشگاه ومثل مامانی ورزش می کنم بلاخره امتحان بابای تمام شد ما راحت شدیم قرار هفته دیگه بریم شهرمون 2 هفته پیش که رفته بودیم شهرمون ظهر با خانواده مامانی رفتیم بیرون کلی بازی کردیم با صدرا راستی دایی رضا برای روز مرد یک لباس خوشگل به من هدیه داد مرسی دایی جون دوست دارمماچماچماچماچ

آرتین و صدرا

آرتین

آرتین در حال توپ بازی

اآرتین

آرتین عسل

آرتین

آرتین بالای درخت

آرتین

هدیه دایی رضا

آرتین

آرتین در پارک

آرتین

آرتین در میان گلها

آرتین

آرتین دنبال پروانه

آرتین

 

آرتین

آرتین در حیاط خونه

آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

zahra
30 خرداد 92 14:06
salam azizam cheghad naz shoodi mohat boland mishe kheili mah mishiii doset daram
amir
3 تیر 92 15:51
سلام خوبی آرتین بابا خوبه مامانی چی اونم خوبه. آرتین منم مثل تو میخوام برم باشگاه اگه از الان بری باشگاه بزرگ که بشی خیلی قدرت مند میشی. حالا تو چه رشته ای شرکت میکنی؟ تو هر رشته هستی موفق باشی: امیرحسین
مهسا جون
2 شهریور 92 16:29
سلام عسلم وقتي نيستي اين قدر دل تنگت مي شم خدا كنه زود تر بيان همدان تا به بينمت يه دونيا دوست دارم
مامان ادرين
9 مهر 92 1:26
واي خدا جون اين پسر چه تيپايي ميزني خيلي خوش تيپ شدييي بابا جون