آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

عروسی دایی مهدی

1391/6/27 6:37
نویسنده : مامان آرتین
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما تازه برگشتیم خونمون اخه عروسی دایی مهدی بود خیلی خوش گذشت ولی من بیشترش خواب بودم اخه شب قبلش حنابندون بود  من تا ساعت 3 بیدار بودم حسابی خسته شدم شب عروسیم چون مراسم تو باغ بود هوا یکم سردبود. ماماتی من توی پتو پیچوند که سردم نشه از گرمای زیاد خوابم برد روز شنبه عصربرگشتیم خونمون.بابای یک هفته رفته ماموریت من مامانی تنهایم

                                                  

                                   ارتین

 

ارتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دختر عمو
25 مهر 91 23:06
سلام خیلی خوشگل شدییییییییییییییییییی
zahra
5 آبان 91 21:23
salam loOoOtfan axe jadid bezariiiid mamanonnnn