آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

خونه خاله سمیرا

1391/6/6 18:17
نویسنده : مامان آرتین
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامانی بابای روز پنج شنبه رفتیم خونه خاله سمیرا.ساعت 9 صبح راه افتادیم رفتیم سمت تهران اخه خاله تو تهران زندگی می کنه برای ظهر رسیدیم اونجا به من خیلی خوش گذشت شبم رفتیم پارک کلی بازی کردم عصر روز جمعه برگشتیم خیلی خوب بود مرسی خاله جون راستی مامانی موقع که من خواب بودم  عکس گرفته                                                                                                                                                            

ارتین                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)