آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تولد آرشان کوچولو

1395/6/27 23:50
نویسنده : مامان آرتین
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امسال من صاحب یک پسر خاله دیگه شدم . آرشان کوچولو پسر خاله سمیرا هم زمینی شد من حالا 3تا پسر خاله دارم. من و مامانی روز جمعه رفتیم خونه خاله سمیرا . ما 2 هفته انجا بودیم مامان بزرگ و دایی رضا و ... بقیه اومدن.

آرشان عزیز

وقتی تو بیمارستان  آتیه برای ملاقات خاله سمیرا رفته بودیم فوتبالیست قدیم فرشاد پیوس دیدیم که مامانی از من و صدرا عکس گرفت

بعد از 2 هفته برگشتیم خونه پیش بابایی . دلمون برای بابایی خیلی تنگ شده بود.

روز چهرشنبه 2 شهریور من امتحان زبان داشتم که با تلاش مامانی ومن امتحانم خوب شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)