آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

مامانی ناراحت

1394/12/12 2:19
نویسنده : مامان آرتین
437 بازدید
اشتراک گذاری

اسلام

مامانی این روزها ناراحت و اصلا حوصله هیچ کاری نداره حتی برای عید تا حالا کاری انجام نداده

هفته پیش بابایی دوباره برای ماموریت به تهران رفت من مامانی هم باید میرفتیم شهر خودمون

روز چهارشنبه بعد ازتعطیل شدن کلاس به سمت خونه مامان بزرگ حرکت کردیم روز پنجشنبه قرار بود برای پرند کوچولو ماهگرد 5 ماهگی با تاخیر بگیرن آخه بخاطری که ماتو سفربودیم تاریخش تغیر دادن

بابایی روز جمعه رفت تهران تا شنبه صبح تو شرکت باشه من مامانی هم عصرشنبه رفتیم مطب دکتر بعد از برگشت از دکتر مامانی دیگه همش ناراحت غمگین بود خیلی غصه میخوره

بابایی هم وقتی شنید خیلی ناراحت شد من با اینکه کوچولو هستم فهمیدم که مامانی و بابایی از این موضوع خیلی ناراحت شدن ولی تقصیر کسی که نیست غصه نخور مامانی درست میشهبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)