آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تابستان 94

1394/6/4 6:58
نویسنده : مامان آرتین
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز 4 شهریور ترم 6 کلاس زبان من تمام شده و قرار ترم جدید از هفته دیگه شروع بشه امسال مامانی قرار من پیش دبستانی 1 ثبت نام کنه

هفته های پیش که ما شهرمون بودیم جشن دندونی آراد بود که حسابی خوش گذشت منم کلی رقصیدم

 

کارت دعوت جشن آراد که مامانی و من درست کردیم

عکس ماهگردهای آراد کوچولو

هفته بعد با مامانی بابایی به تله کابین شهرمون رفتیم

آرتین در دشت میشان

چون من تو کلاس زبان دانش آموز خوبی بودم معلم از مامانی خواست برای من جایزه بخرن مامان بزرگ زحمت کشید یک خمیر بازی برای من خرید که توکلاس به من دادن راستی با معلم زبانم عکس گرفتم ولی عکسش بار رمز داخل وبلاگم قرار میده

جایزه آرتین

آرتین نفس مامان

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

همراه رایانه
4 شهریور 94 8:52
همراه رایانه همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه و موبایل تلفن : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir