آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تولد پسر خاله

1393/9/28 8:02
نویسنده : مامان آرتین
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خاله ساحل روز 13 آذر بدنیا اومد و حالا من 2 پسر خاله دارم صدرا جون و آراد جون .

ما عصر پنجشنبه بعد از دانشگاه بابایی رفتیم شهر مون تا بچه خاله ساحل ببینیم تا رسیدیم رفتیم بیمارستان تا  نی نی کوچولو ببینیم روز جمعه عصر بابایی برگشت خونه خودمون آخه بابایی باید می رفت سر کار و قرار شد آخر هفته برگرده ما توی این مدت خونه خاله ساحل بودیم

آراد عزیز

 

 

وقتی خونه خاله ساحل بودیم بابایی آراد برای من آدم آهنی و ماشین  و یک پازل خرید قبل از تولد آراد خاله ساحل یک چتر خوشگل برای من خرید مرسی خاله جونبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

آرتین و آراد

چون من سرما خوردم تو مراسم نامگذاری نتوانستیم شرکت کنیم وخونه مامان بزرگ موندیم

 

این عکس مهسا جون تو وایبر برای مامانی فرستاد که خیلی خوشگله

راستی من الان ترم 4 زبان هستم و مامانی برای اینکه من تو کلاسم مرتب شرکت می کنم برای من یک عینک طبی آفتابی خرید که خیلی خوشگل و به قول مامانی استاندارد برای چشم بچه هاست

آرتین عسل مامانی

راستی تو ماه آذر دایی رضا و صدرا  بدنیا اومدن مدرسه صدرا برای صدرا جون چشن تولد گرفته بودن که صدرا سوپرایز کنن

چشن تولد صدرا در مدرسه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)