آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

محرم 93

1393/8/29 15:38
نویسنده : مامان آرتین
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما امسال رفتیم شهرمون آخه هم خانواده مامانی هم بابایی روز عاشورا نذر دارن مامانی ظهر عاشورا نهار خورشت قیمه نذرشون که خیلی خوشمزه است

آرتین منتظر اومدن غذا

آرتین در حال ریختن غذا

 

وقتی  شهر خودمون  بودیم رفتیم فروشگاه  اسب بازی تا برای نی نی کوچولو یک هواپیما بخریم چون من ناراحت شدم مامانی برای منم خرید تا حسودی نکنم

 

   

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

amir
12 آذر 93 17:11
سلام خوبی ارتین جون؛راستی نذریتون خیلی عالی بود خدا قبول کنه.آرتین راستی کی دوباره میای همدان؟ هرچی زود تر بیا من بیشتر خوشحال میشم. خوب دیگه مزاحمت نمیشم کاری با من نداری خدانگهدار