آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

بیماری من مامانی بابای

1392/11/1 12:07
نویسنده : مامان آرتین
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هفته پیش بابای وقتی از سر کار اومد یکم مریض بود با مامانی رفتیم کلینیک دکتر گفت بابای انفلونزا شده باید 2 روز استراحت کنه وقتی اومدیم خونه فرداش مامانی حالش بد شد روز بعدشم من مریض شدم خلاصه هر سه نفری مریض شدیم مامانی بابای مقصر می دونست که از خودش مواظبت نکرده ماروهم مریض کرده من تواین یک هفته حسابی لاغر شدم اصلا اشتها ندارم برای غذا خوردن واین مامانی خیلی ناراحت کرده طفلک بابای امروز امتحان داره اما بخاطر مریضی نتونست خوب درس بخونه خدا کنه امتحانش خوب بشه اخه توی این ترم خیلی زحمت کشید من مامانی براش حسابی دعا کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهسا جون
7 بهمن 92 9:42
سلام عزیزم وقتی شنیدم مریض شدیی خیلی نارحت شدم مواظب خودت باش راستی امتحانام تموم شد دیروز بیا همدان کلی باهات بازی می کنم