آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

برف بازی

1392/10/19 19:57
نویسنده : مامان آرتین
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما هفته پیش برای تعطیلات رفتیم شهرمون خاله سمیرا ساحل اومده بودن خونه مامان بزرگ. شب وقتی برف می اومد رفتیم بلوار خیلی قشنگ بود زیز برف چای خوردیم کلی پیاده روی کردیم روز بعدم رفتیم برف بازی با خانواده مامانی یک ادم برفیم درست کردیم ولی من زود خسته شدم با مامانی رفتیم توی ماشین. بعدم  رفتیم ماشین بازی من با بابای صدرا با دایی رضا سوار شدیم کلی خوش گذشت                                                

                                                   آرتین تنبل               

ارتین        

آرتین با بابایش

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خواب گو
19 دی 92 22:00
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مهسا جون
7 بهمن 92 10:02
یک کیک خوش طغم با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو بکی ار طرف من الهی هززززززززززززززززززززززاران سااااااااااااااااال جشن بگیریم به خاطر وجودت به افتخار بودنت پیشاپیش تو لدتتتتتتتتتتتتتتتتت مباررررررررررررررررک عزیز دلم