آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

علاقه های آرتین

1392/2/31 1:24
نویسنده : مامان آرتین
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من عمو پورنگ خیلی دوست دارم مامانیم برام cd عمو پورنگ خرید منم از صبح تا شب اون نگاه می کنم اجازه نمی دهم برنامه دیگه ای ببینن و حسابی مامانی کلافه کردم ام اون بخاطر من چیزی نمی گه . راستی من اجاق گاز مامانی هم دوست دارم و اگر دست خودم بود میرفتم توش می خوابیدم

 

آرتین

 

آرتین

بدون شرح

آرتین

 

آرتین

 

آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

zahra
2 خرداد 92 15:23
salam agha khoshele khobii deleam barat ye zare shooode
sahel
4 خرداد 92 18:21
gol pesar to che ghad shirini azizam ama kam sheytoni kon mamani khaste shod[شوخی