آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

دست گل آرتین خان

1392/2/31 1:09
نویسنده : مامان آرتین
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 2روز پیش یک اتفاق خیلی بد افتاد که تقصیر من شد وباعث ناراحتی مامانی شدم .من مامانی رفته بودیم خرید وقتی برگشتیم خونه مامانی داشت لباس من درمیاورد که من کلید اتاق از روی در برداشتم رفتم تو اتاقم تا مامانی من صدا کرد من در قفل کردم گیر افتادم توی اتاق من مامانی با هم گریه می کردیم که مامانی رفت همسایه خبر کرد اومدن در با یک وسیله شکوندن من بیرون آوردن. مامانی من ببخش که حسابی ترسوندمت خودم ترسیدم

 

دست گل آرتینآرتین

 

ناراحتی آرتین

آرتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا جون
13 مرداد 92 21:55
سلام عزيزم خودتو نارحت نكن فداي سرت خوبه چيزي به خودت نشده
صدرا جون
13 مرداد 92 22:01
سلام جوجوي من دلم برات تنگ شده نارحت نباش منم پچه بودم زياد مي كردم