آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

آرتین با هوش

1392/1/25 11:52
نویسنده : مامان آرتین
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز وقتی آرتین خان از خواب بیدار شد گفت مامانی جیش وقتی پوشکش باز کردم کاملا خشک بود پسر باهوش من بدون اینکه من اموزشی به اون داده باشم خودش فهمید که وقت از پوشاک گرفتنش افرین به این پسر باهوش مامانیش اصلا دردسر نداد حالا از دیروز خودش هر موقع نیاز باشه میره کنار در دستشویی شلوارش در میاره خودش دمپایش می پوشه و... افرین بر پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

sahel
27 فروردین 92 16:31
afarin khoshgelam
sahel
27 فروردین 92 16:33
afarin khoshgelam
حسین خورشیدی
30 فروردین 92 18:51
سلام به مهندس آینده خوبی ؟ مامان بابا خوبن ؟ کامنتو واسه خودت نوشتم چندسال دیگه که نشستی آرشیو رو خوندی نگی این وبلاگ من بوده همه با مامانم حرف میزدنا... بابا مامانو که اذیت نمیکنی گل پسر ؟ ببین زمان ما از این چیزا نبود ، قدر این زحمتای مامانتو بدون ... لبخند روی لبات راستی من پسرخاله آرشم...
گیتا مام ادرینی
8 اردیبهشت 92 1:45
سلام به ارتین باهوش واقعا که از هوش زیادتون هست که غذا هم نمیخورید چون حساسیت بالای من ومامانت کار دستمون داده و شما گل پسرا مون غذا نمیخورید وووولی بگذریم بازم افرین ارتین جوووووووووون حداقل اینجا دیگه مامانیت رو اذیت نکردی عزیز دلم قربون چهره معصومت عزیزم..
خاله گیتا مامی ادرینی
8 اردیبهشت 92 2:01
افرین پسر باهوش ...واقعا که از هوش بالا تون که غذا نمیخورید چون حساسیت من و مامانت حسابی کار دستمون داده عزیر دلم ...بگذریم واقعا افرین حداقل اینجا مامانیت خوش به حالش شده میبوسمت چهره معصوم ونازتو
امیرحسین {پسر عمه}
8 خرداد 92 13:24
سلام آرتین خوبی دلم برات تنگ شده کی میای همدان آلان عمه فریبا هم این جاست اون هم مخواد زود زود بیایین همدان آرتین دیگه تابستون شروع شد و من هم از18به بعد طعتیل میشم خوب دگه کاری نداری خداحافظ