آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

خونه تکانی عید

1391/12/23 15:14
نویسنده : مامان آرتین
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این روزا مامانی سرش خیلی شلوغ و مشغول خونه تکونی برای عید ٩٢ حسابی خسته شده چون مجبور بود امسال کارها تنهای انجام بده چون بابای هم باید سر کار بره و هم دانشگاهم بره فرصت کمک کردن نداشت ولی من کلی به مامانی کمک کردم و پسر خوبی بودم شلوغ نکردم تا مامانی بکارش برسه من هفته پیش ارایشگاه رفتم موهام کوتاه کردم تا برای عید خوشگل بشم روزهای اخر سال خیلی لذت بخشه همه در حال کار کردن خرید کردن هستن ما هم قرار بریم خرید اخر هفته

آرتین قبل از ارایشگاه

ارتین

 

ارتین بعد از ارایشگاه 

ارتین

 

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)