آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تبریک برای بابای

1391/12/6 16:24
نویسنده : مامان آرتین
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز 5 اسفند روز مهندس خواستم این روز به بابای خوبم تبریک بگم روزت مبارک تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقمامانی این روزا خیلی شاد چون بلاخره من غذا خوردنم خوب شده و حالا با مامانی بابای سر میز می شینم غذام میخورم دیگه لازم نیست برای یک قاشق غذا خوردن من مامانی کلی وسیله برای من بیار تا سرگرمم کن تا غذا بخورم من حالا خوب بلدم حرف بزنم اسم و فامیلم یاد گرفتم وقتی مامانی میگه چیکاره میشی بلند می گم دکتر .سلام دادن خوب بلد شدم شب بخیر گفتن اسم خاله و دایه بلد شدم خلاصه کلی کلمه جمله یاد گرفتم من عاشق نقاشی کردنم و کتابهای بابای کلی نقش نگار کشیدم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)