آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

آرتین و اسباب بازیهاش

1391/11/26 18:34
نویسنده : مامان آرتین
759 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آرتین عسل مامانی عاشق ماشینم اونم از نوع واقعیش اینقدر ماشین سواری دوست دارم که خودم از الان رانندگی بلدم و تا تو ماشین بابای میرم اینقدر دست به همه دکمه ها و دنده و ....... میزنم جیغ بابای در میارم هر چقدرم برام ماشین میخرن من ول کن ماشین بابای نیستم راستی مامانی برام یک شال گردن خوشگل بافته تا باکلاهم ست بشه مرسی مامان جون که اینقدر فکر منی  

آرتین با شال و کلاه

آرتین

قهر آرتین

آرتین

ماشین بازی آرتین

آرتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

ماشینهای آرتین

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)