آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

عکس تولد 2 سالگی گل پسرم

1391/11/21 17:27
نویسنده : مامان آرتین
959 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حالا من 2 ساله شدم و مامانی طبق قولش برام تولد گرفت با 2 روز تاخیر .امسال تولدم تو خونه مامانی بود از مامانی ممنون که بخاطر من کلی خسته شد دستش درد نکنه ماچماچماچ...........ماچ

ساعت 00:05 روز10 بهمن سال91

ارتین

شب جشن تولد

ارتینا

کارت دعوت تولدآرتین

ارتین

ارتین وکیک تولدش

ارتین

آرتین در حال فوت کردن

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

آرتین در حال بریدن کیک

ارتین

 

ارتیسن

هدیه مامانی بابای

ارتین

 

هدیه امسال تولد من بیمه نامه عمر وسرمایه گذاری بود سال قبلم کارت مسکن جوانان هدیه گرفتم از مامانی بابای ممنونم    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

zahra
21 بهمن 91 23:28
salam slam moobareke asalam cheghad naz shooodiiiiiii