آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

21 ماهگی

1391/8/6 20:56
نویسنده : مامان آرتین
384 بازدید
اشتراک گذاری

من هفته پیش خونه مامانیم بودم رفتم ارایشگاه موهام کوتاه کردم دایی رضا برام یک کیک خوشمزه خرید با کلی توپ رنگی من دایی رضا خیلی دوست دارم ماچماچماچ............. ماچ چون من اتیش خیلی دوست دارم مامانیم شمع بزرگ گذاشت تا من لذت ببرم                

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عشق منحصر به فرد
6 آبان 91 12:18
مکانی برای تبریک نی نی شما مکانی برای عشق ورزیدن به نی نی شما عشق منحصر به فرد اولین جامعه مجازی عشق مکانی برای تمامی عاشقان لحظه های عاشقانه ات را با نی نی خود ثبت کنید.
باران قلنبه
6 آبان 91 12:23
مبارکهههههههههههههههه
عروسک
7 آبان 91 15:35
khili khili khoshgel shodi jigarboooooooooooooooooooooooooooooooos vase artin gol
مامان ادرين
9 مهر 92 1:23
مردونه اي كه زديعزيزم اينجا هم ماشالله ناز شدي با اين تيپ