آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

شمال

1391/4/11 19:07
نویسنده : مامان آرتین
460 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

                     artin                                    

hvjdk                                               

hvjdk

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

 

ارتین   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آراد(خاطره)
11 تیر 91 13:46
جانممممممم...عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته...
همیشه سالم باشی و خنده از روی لبات محو نشه...
میبوسمت...
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم با هم دوست بشیم..
در ضمن تبریک میگه که وبلاگتون جزو وبلاگهای پر بازدیده امروزه...


سلام مرسی عزیزم
آرش همان قهرمان همیشگی
20 تیر 91 15:05
سلام عزیزم خوبی آرتین منن پسر عموئ بزرگتم خیلی میخوامت،خیلی مردی.دوست دارم فردا که بزرگ شدی بشی دکتر شاملو مثله خود من.میبوسمت دوست دارم همیشه و هر روز
زهرا
20 تیر 91 15:09
سلام اقا کوچولوی ناززززززز خوبی ؟ ......دوست دارممممممممم ........این دفه حتما باید بیای خونمون...... اینام کادوی من بهته .....بای بای نی نی ناز