آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

تولد 5 سالگی آرتین

1394/11/12 13:34
نویسنده : مامان آرتین
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امسال قرار شددتولدم  متفاوت باشه مامانی و بابایی رستوران پدر خوب برای تولد من رزو کردن شام قرار شد فست فود باشه

تولدم من 2 روز زودتر برگزار شد چون قرار بود روز بعد جشن نیکان باشه و چون ما شهر دیگه بودیم دنبال هم برگزار شد تا ما هم باشیم

امسال خاله سمیرا نتوانست شرکت کنه ولی خاله جون هدیه من که یک کارت هدیه یکصد هزار تومانی بود برام فرستاد بوسبوسبوس

ما روز سه شنبه رفتیم خونه مامان بزرگ  قرار بود بابایی برای ماموریت کاری یک روزه بره تهران ساعت 5 صبح بابایی رفت من مامانیم بعد از خوردن صبحانه کارهای مربوط به تولد انجام دادیم

روز پنجشنبه با بابایی رفتیم آرایشگاه بعد ساعت 7 رفتیم آتلیه تا عکس بگیریم

ساعت 8:30 رفتیم رستوران

هدیه مامانی و بابایی

امسال من کلی هدیه گرفتم خانواده مامانی به من هشتصد هزارتومان هدیه دادن که قرار شد برای من یک روتختی و میز تحریر و زنجیر برای پلاک اسم بخره دست همه درد نکنه مامان بزرگ و خاله ها و دایی های عزیزم درد نکنه مرسی از خاله سمیرای عزیز

و در آخر عکس پرند و نیکان 2 مهمان کو چو لو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)