آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

روز پدر

1394/2/16 23:07
نویسنده : مامان آرتین
867 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک بابایی

http://anaface.ir/wp-content/uploads/pedar-day.jpg

 

سلام هفته پش روز پدر بود من مامانی بابایی صبح پنجشنبه رفتیم شهر خودمون  مامان بزرگ مهمونی روز مادرش بخاطر که مانبودیم با روز پدر همزمان گرفت

قرار شد شام بریم رستوران ولی بخاطر اینکه خانواده مهسا و صدرا قرار بود ساعت 11 شب به کاشان برن مراسم تو خونه بود ولی غذا ار بیرون آوردن

آرتین و صدرا

من برای مامان بزرگ یک دستگره آشپزی گرفتم مامان و بابایی یک پتو خوشگل خریدن هدیه خاله سمیراهم مثل ما بود. ما به  دایی رضا  برای روز مرد هدیه نقدی دادیم

ولی دایی ها به من پیراهن خوشگل هدیه دادن مامان صدرا برای من یک تیشرت خوشگل هدیه داد مامانی وبابایی برای من یک ماشین پلیس به سلیقه خودم خریدن

آرتین نفس مامانی

هدیه مامان صدرا(تیشرت)

هدیه مامانی و بابایی که هر شب پیش خودم (ماشین پلیس)

این هفته هفته معلم بود این روز به همه معلمین و اساتید دانشگاه و خاله سمیرا  که البته ایشون استاد دانشگاه هستن تبریک میگم

مامان همه بچه های کلاس زبان باهم تصمیم گرفتن برای معلم زبان یک هدیه کوچک بگیرن

مامانی زحمت کشید  و کارت هدیه از بانک گرفت دست مامانم درد نکنه

هدیه معلم زبان اینگلیسی

 

قرار پیراهن دایی ها روز تولد بابایی بپوشم اخه ما فردا یک جشن خانوادگی داریم قرار برای بابایی تولد بگیریم

قرار برای بابایی من مامانی هدیه بخریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)