آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

آرتین خوشتیپ

1392/11/22 23:49
نویسنده : مامان آرتین
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامانی دیروز رفتیم تو حیاط خونه کلی برف بازی کردیم من برف جمع می کردک می ریختم تو کامیونم مامانیم کلی عکس از من گرفت عصر که بابای اومد بیرون رفتیم مامانی بابای کادو تولدم گرفتن   خیلی خوشگله                                         

آرتین آماده برای برف رویی

ارتین

خدایش پسری به خوشتیپی آرتین دیدین

ارتین

آرتین در حال بازرسی

ارتین

ارتین

پر کردن کامیون بعد ازیک ساعت بازیگوشی

ارتین

آرتین خندان ازپایان کار

ارتین

من چند بار قبل ازاینکه مامانی عکس بگیره زود خالیش می کردم حرص مامانی در می اوردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sahel
27 بهمن 92 14:05
khoshtipe khale doset darammmmm