آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

سفر به تویسرکان

1392/9/9 7:17
نویسنده : مامان آرتین
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وقتی بابای روز پنج شنبه از دانشگاه اومد به من مامانی قول داد هم برای گردش وهم برای خرید گردو به شهر تویسرکان بریم با خانواده خاله ساحل من از ساعت 7 صبح بیدار شدم وکلی خوشحال بودم وبه مامانی مرتب می گفتم مهمون داریم.

ساعت 9صبح حرکت کردیم ساعت 11 رسیدیم اونجا خاله ساحل کمی بعد رسیدن من که حسابی ذوق کرده بودم دوست داشتم فقط روی چمن بدوم بعد از کلی بازی نهار خوردیم گردو خریدیم ساعت 4 برگشتیم خونه تا هوا زیاد تاریک نشه حسابی خوش گذشت مرسی مامانی مرسی بابای دوستون دارم

 

خرید لباس زمستای آرتین

خرید زمستانی آرتین 

شال و دستکش ( کار دست مامانی)  کلاه (هدیه مامان مامانم برای روز کودک)

ارتین 

بدون شرح

ارتین


ارتین

آرتین عاشق دویدن روی چمن

ارتین

 

ارتین

آرتین عسل در ارامگاه حبقوق نبی

ارتین

 

ارتین

بدون شرح

ارتین

 

ارتین

آرتین در رستوران

ارتین

آرتین در پارک چنارهای کمر بسته سرکان

ارتین

آرتین در کنار چنار 3500ساله

ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sahel
9 آذر 92 15:06
khili khosh gozasht golammmmm