آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

درد دل با پسرگلم آرتین

1392/2/20 0:05
نویسنده : مامان آرتین
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم الان که این مطالب می نویسم تو خواب هستی فرشته نازم .عزیزم نمی دونی چقدر دوست دارم تو با ارزشترین کس تو زندگیم هستی.عزیزم ببخش وقتی بعضی وقتها عصبانی می شم دعوات می کنم پسرم به تو حق میدم که بخواهی شیطنت کنی کنجکاوی کنی عزیزم می دونم تنها تو خونه خسته می شی دوست داری با بچه ها بازی کنی چاره چیه ما اینجا تنهایم تو دعا کن بعد از اینکه درس بابای تمام شد با انتقالیش موافقت کنن ما برگردیم شهر خودمون .

خوشگلم گلم عزیزم عسلم وقتی این وبلاگ داشتم برات می نوشتم دوست داشتم از زبان خودت بنویسم دوست داشتم وقتی بزرگ شدی ببینی که من تو تمام لحظه ها به فکرت بودم بهنرین برات خواستم دلبندم

از خدای بزرگ چیزی جز سلامتی موفقعیت تو نمی خواهم میبوسمت عزیزمماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

amir jalil
9 خرداد 92 14:24
salam khobi man amir hastam