آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آرتین

من آرتین در 10 بهمن در روز جشن باستانی سده بدنیا آمدم حالا ما یک خانواده سه نفری خوشبخت هستیم

اموزش الفبا

1391/10/24 15:27
نویسنده : مامان آرتین
1,289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چند ماهی که مامانی بسته اموزشی بن بن بن خریده تا از طریق تصویر به من اموزش الفبا بده منم که حوصله این کارا رو ندارم بیشتر کارای عملی دوست دارم مثل کار با کامپیوتر کار با وسایل برقی کلا عاشق کارای الکترونیک مثل بابای ولی مامانی ول کن نیست بلاخره بزور به من می خواهد اموزش بده منم تسلیم

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

 

راستی من عاشق شکلاتم اونم از نوع کرم کاکائو ولی مامانی زیاد اجازه خوردن نمیده ولی تا در یخچال باز میشه با گریه میگم کاکا تا اینکه مامانی مجبور میشه بهم کاکائو بده

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

ارتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهدی
3 بهمن 91 13:37
آرتین جان سلام الان من توی اداره هستم ودارم عکسهای قشنگ تو را نگاه میکنم دلم برات تنگ شده عزیزم.ساعت 1:25 ظهر مورخ 91/10/3
لاله
10 بهمن 91 8:06
آرتین جون تولدت مبااااااااااارک ایشالا 120 سالگیت